חיפוש
Close this search box.

קליטה

מסילות הוא קיבוץ חילוני מתחדש הקולט משפחות חדשות לחברות מלאה בהליך של קליטה ישירה.

הקיבוץ, מונה כיום כ- 130 משפחות.  בשנים האחרונות נקלטו מעל ל- 55 משפחות חדשות. המשפחות בנו את בתיהם, צמודי קרקע על שטח של חצי דונם, בשכונת “נחל קיבוצים” החדשה, בפרויקט “הרצועה” שבמרכז הקיבוץ, או רכשו בתי יורשים קיימים.

תהליך קליטה מדהים זה יוצר קהילה רב-דורית, מגוונת ומתפתחת המאפשרת לכולם לשמור על הצביון הקיבוצי של ערכי הערבות ההדדית וההשתתפות בחיי הקהילה לצד שמירת חיי הפרט.

קליטת כמות כה גדולה של משפחות חדשות, חלקן בני משק חוזרים וחלקן משפחות שבחרו לעשות שינוי בחיים ולעבור לאזור היפה בארץ, מביאה לגיוון קהילתי מבורך, ופיתוח יוזמות קהילתיות בתחומים שונים.

הדגש בקהילה מושם על טיפוח החינוך בכל הגילאים: החל מהגיל הרך (במסגרת 4 גנים מגיל 3 חודשים עד גיל 6), דרך חינוך חברתי-קיבוצי (מכיתה א’ ועד יב’) ועד לפעילות תנועת הנוער (“השומר הצעיר”) ביישוב.

בתחומי הקיבוץ נמצא בית הספר היסודי “רימון” ובית הספר “דרור” לחינוך מיוחד.

מיקומו המעולה של הקיבוץ, השוכן במרכז עמק המעיינות, בין הערים עפולה ובית שאן, במרחק של מספר דקות מתחנת הרכבת בית שאן, מעניק לחברי מסילות יתרון נגישות ואפשרויות תעסוקה, בילוי ,תרבות, ומסחר על פני שאר יישובי האזור.

תנופת הקליטה נמשכת, ולצד השלמת הבנייה והאכלוס המלא של שכונת נחל קיבוצים א’, אנו מקדמים את תכניות הפיתוח והשיווק של 75 היחידות הבאות, אשר ייבנו לצד השכונה הקיימת.

שלב השיווק של 37 היחידות הראשונות צפוי להתחיל עד סוף שנת 2023. מתוכננת בנייה עצמית על בסיס דגמים של בתים צמודי קרקע על שטח של חצי דונם. 
לפרטים נוספים על אפשרויות הקליטה מוזמנים לפנות לרכז הקליטה בקיבוץ או להשאיר פרטים באתר ונחזור אליכם.
בואו להיות חלק מקהילת מסילות !!

לרכזת קליטה שרית לדל, ניתן לפנות במייל : klita@messilot.org , טלפון: 054-6754142 או ע”י מילוי טופס מקוון.

התחברות אל האתר
דילוג לתוכן